Má smysl venkovní reklama? Jak si dělat správně?

on .

Proč věnovat pozornost světelné venkovní reklamě? Protože stále frčí a má velký vliv. Dnešní doba je zlá a na člověka denně působí téměř 3000 sdělení a on sám si vybírá, čemu věnuje pozornost – říká se tomu selektivní pozornost. Pokud vaše venkovní světelná reklama upoutá pozornost dostatečně, tak máte napůl vyhráno. Budujete tak povědomí o své značce, důvěru a spontánní znalost.

světelná reklama venku

Jak vytvořit kvalitní venkovní světelnou reklamu? Držte se jedné zásady, protože lidi potřebují úderné a jasné sdělení, které souvisí s tím, co děláte a zároveň je vtipné. Co se týká grafiky, tak pokud venkovní světlenou reklamu zmenšíte na velikost krabičky od sirek a stále poznáte, co na něm je, tak máte správnou grafiku.